Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Fay Hendriksen - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Fay Hendriksen - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna!

Door: Fay

Blijf op de hoogte en volg Fay

20 Januari 2014 | Nederland, Pijnacker

Hey allemaal! Over twee dagen vertrek ik al richting Nicaragua. Omdat ik toch weer dezelfde kant op ga, blaas ik dit blog nieuw leven in.

Ik vertrek woensdagochtend samen met Elske. Eerst gaan we anderhalve week de mooie plekjes van Nicaragua bezoeken. Daarna vertrek ik naar mijn project in Puerto Cabezas en Elske gaat dan Spaans leren. Na vier maanden in Puerto Cabezas vlieg ik weer richting het westen van Nicaragua om daarna met de bus naar het zuiden te gaan, om vanaf Panama de boot naar Colombia te nemen.

De eerste vier maanden ga ik dus aan de slag voor Stichting Samenscholen. Stichting Samenscholen heeft als uitgangspunt: het bouwen van orkaanbestendige scholen, in samenwerking met de lokale bevolking, gebruik makend van lokale materialen en bouwmethodes, waarbij het uitwisselen van westerse en lokale (bouw)kennis centraal staat.

Ik kan me hier helemaal in vinden en ik ben super enthousiast over dit project. Daarom wil ik jullie ook vragen om een kleine bijdrage. Deze bijdrage zorgt ervoor dat Stichting Samenscholen deze projecten kan realiseren. Ik heb een fondsenwervingspagina aangemaakt, de link is: http://project2014nicaragua.alvarum.net/fayhendriksen Op deze pagina is ook meer informatie over het project te vinden.

Op dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Nicaragua en later Colombia! xx

  • 20 Januari 2014 - 15:41

    Lydia:

    Ha Fay,

    Ik kijk nu al uit naar je verslagen. Weer zo'n spannende, leerzame en avontuurlijke reis.
    En in de tussentijd genieten Boy en ik nog (heel) even van je aanwezigheid in Pijnacker.

    Liefs, Lydia

  • 20 Januari 2014 - 20:40

    Loes:

    Ik ben bij voorbaat al jaloers! Volgens mij wordt het geweldig. Supermooie reis én nuttige dingen doen. Het beste van alles. Maar eh, als je geld wil inzamelen moet je even de link fixen. ;)

  • 20 Januari 2014 - 23:16

    Fay:

    Ik zeg, kom langs Loes! Stom, door die punt werkte de link niet, heb het aangepast.

  • 28 Januari 2014 - 23:17

    Loes:

    Ik zeg: ga ik doen! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fay

Actief sinds 19 Maart 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 13529

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 31 Juli 2014

Project Nicaragua en backpacken in Colombia

03 April 2012 - 08 Augustus 2012

Rondreis Midden-Amerika

Landen bezocht: