Semana Santa en Pacaya - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Fay Hendriksen - WaarBenJij.nu Semana Santa en Pacaya - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Fay Hendriksen - WaarBenJij.nu

Semana Santa en Pacaya

Door: fayhendriksen

Blijf op de hoogte en volg Fay

08 April 2012 | Guatemala, Antigua

Holaaa! Hier even een kort verslagje en een paar foto´s! De afgelopen dagen heb ik veeel processie´s gezien, was erg mooi maar na een paar snapte ik het idee wel, er waren er vrijdag alleen al iets van drie. Gister heb ik een hele mooie tocht gemaakt naar de Pacaya vulkaan, een vulkaan van 2500 meter die in 2010 nog is uitgebarsten. Het was een tocht van 1,5 dus ging er vanuit dat het een eitje was, maar was toch zwaarder dan gedacht. Maar het was het meer dan waard, we hadden heel veel mazzel met het weer waardoor we heel goed zicht hadden op de vulkaan en er was een prachtige zonsondergang.

Mijn Spaans gaat gelukkig goed, na een paar dagen merk ik al dat het wat vanzelfsprekender wordt. Heb wel heel veel zin nu om aan de slag te gaan, dinsdag ga ik waarschijnlijk echt beginnen op het schooltje. Ik hou jullie op de hoogte! xxx

• 09 April 2012 - 08:11

Maya:

Heey! Leuk die foto's erbij! Wat een enge zwarte puntmutsen... Verder ziet het er echt heel mooi uit daar!;) Veel plezier! Geniet van je laatste vrije dagje;)
    xxx

• 09 April 2012 - 08:42

Oma Mimo:

prachtig,geniet van je reis en foto,s.hier petweer,verder todo bien.besito oma

• 09 April 2012 - 11:50

Adriaan:

Heey Fay,

Ziet er goed uit, wat is dat gebouw daar in het zand, helemaal verlaten? Mooie puntmutsen! ;)

Groetjes!

• 09 April 2012 - 12:37

Oma Annelies & Lydia:

hey fay! zit hier samen met oma naar je verslag en prachtige foto's te kijken. dat wijntje en jij ergens op een terras ziet er ook relaxt uit! had gisteren ff op de site van antigua zelf gekeken: jouw foto's zijn mooier! heel veel plezier en veel liefs van ons beiden (en pip)

• 09 April 2012 - 17:47

Fay Hendriksen:

Adriaan weet niet precies wat dat verlaten gebouw was, een van de vele ruines in Antigua. Ik vond die puntmutsen ook een beetje vreemd ja ;)

• 11 April 2012 - 19:05

Jochum:

Looks nice! Maar die puntmutsen ietwat minder;) Ik ben wel benieuwd waarom ze zich zo kleden.

Geniet (en blijf posten natuurlijk)!